Thursday, January 19, 2012

Abg kesayanganku ^_^

saya ada 2 org abg angkat iaitu abg hisyam n abg hanif merekalah org yg pling byk beri sokongan kpd saya...saya sgt menyayangi mereka...abg hisyam seorg yg baik,suka buat lawak,suka kenekan saya,tapi yg pling buat saya bangga ngan dia.sia seorg yg rajin n suka mmbantu saya biler bermasalah
 abg hanif plak dia baru je saya knl tapi saya dah rase dia mcm abg saya...dia seorg yg byk bagi motivasi dkt saya..dia ni selalu ejek saya budak kuat nangis...sebenarnye dia ejek cmtu sbb masatu saya blik umah naik bas sorg2..waktu tu plak saya blik umah utk selama-lamanye...tapi pape p0n diaorg ni mmg abg yg pling terbaik saya pernah jmpa...
 
sbb saya x pnh mempunyai seorg abg tapi bila dgn mereka saya merasa seperti abg sendiri...saya mendoakan mereka bahagia dan berjaya dlm hidup...

No comments:

Post a Comment